Vill sova

0kommentarer


 
Mitt huvud känns väldigt tungt. Inte ont, inte jobbigt utan bara tungt och trött. Som när man knappt sovit på flera dagar och knappt kan tänka. Ögonlocken känns lika tunga dom och skulle jag lägga mej ner nu skulle jag nog somna på bara sekunder.  Nämnde jag att jag somnade vi tio igår kväll?
Men när klockan ringde i morse så orkade jag inte gå upp utan somnade om. Vaknade ist kvart i åtta och sprang hastigt upp för att hinna till föreläsningen som började kvart över. Jag hann! Sedan föreläsningen som slutade vid tio har jag suttit kvar här i skolan och pluggat. Är inte alls upplagd för att lära mej kod idag. 
Tänkte i alla fall göra en sista ansträngning och åka till min bror som kanske kan hjälpa mej med några övningar som jag bör göra. Sen när jag kommer hem ska jag kollapsa på soffan. Ikväll får bli en tidig kväll utan nollning. Vila, vila, vila mej fri från hosta is the plan in action. 









Kommentera

Publiceras ej