Tre månader

0kommentarer

Jag kom verkligen inte upp en timma tidigare för att städa idag, blev nästan en tvärtom effekt. Låg och snoosa för länge så fick stressa mig igenom morgonen, får ta städningen ikväll efter jobbet istället...
 
Idag tänker jag och saknar London livet och cypern resan väldigt mycket! Saknar även dessa två tjejer som är på bilden! Idag är det exakt 3 månader sen jag flyttade hem från London, känns som det bara var nån vecka sen... Tiden går fort!
 
Men jag är säker på att jag åker ut på nya äventyr om ett tag, kanske inte lika länge som London äventyret men en weekend eller nån vecka här och där räcker ganska bra för stunden :)
 

Anna & Emilia, världens finaste bild tog jag på dem söta! ;)
 
Nu står jag nog på jobbet och jobbar för fullt! (detta är ett tidsinställt inlägg)
 
Ha en fin tisdag!










Kommentera

Publiceras ej