Sunday

1kommentarer




Så var jag sjuk igen! Vaknade upp i lördags och kände mig dålig och nu har det brutit ut till en förkylning men hann ha en rolig och otippad kväll i fredags, vilket var kul!
Resten av helgen har jag varit hemma hos mamma i Hallsberg och bara tagit det extremt lugnt!
 
Kom hem för några timmar sen och har fortsatt på samma tema, att göra så lite som möjligt! Sitter i soffan med tända ljus, choklad och nu har jag börjat titta på en film Black hawk down, tror jag har sett den förut men är inte helt hundra.
 
Så ser min söndag kväll ut, hoppas ni också har en myskväll men en något friskare sådan :)
 
 
 










1 kommentarer

Maja

17 Sep 2012 10:25

okej tack snälla du! :)
haha mitt favorit-te är nog skogsbärs-te för tillfället, sedan ska man självklart ha lite hemodlad honung i :) mys!

Kommentera

Publiceras ej