Söndag

0kommentarer

 
Igår var en fullspäckad dag. Jag njöt av solen och kollade på vinbrännboll vid universitetet efter lunch. Sedan vidare på familjemiddag hemma hos mor. Nu för tiden är det full fart på de middagarna med både bebis och hund. Det var synd att jag inte hade systemkameran med mej för det blev väldigt fina bilder med min "vanliga lilla" kamera som kanske hade blivit bättre med systemkameran.
 
Hur som helst så åkte jag vidare till förfest efter förrätt, gryta, dessert, kaffe och sangria. Där var vi alla klädda som katter. Men när vi skulle vidare till satin (uteställe) så åkte jag hem. Mådde inte vidare och var väldigt trött.
 

 
 
Väl hemma igen så städade jag hela mitt badrum från tak till golv. Man får ta sej tid vart man än hittar den. Väl vid klockan halv tolv ramlade jag ner i sängen och sov åtta underbara timmar. Nu ska jag käka frukost och ta tag i och städa resten av lägenheten eller kanske kolla på ett avsnitt av två panka tjejer. Vi får se.
 










Kommentera

Publiceras ej