Snart är det måndag...

0kommentarer

Nu är helgen slut och fort har den gått men har varit en riktigt bra helg! Har hunnit med lite jobb, kalas, flyttat och även lite shopping på ikea. Men ska bli skönt med en ny vecka för då har förhoppningsvis elen hoppat igång och jag bor nog i min lägenhet från och med imorgon :)
 
Fick hjälp av familjen idag med flytten så allt är i lägenheten, dock i kartonger men väntar med att packa upp tills imorgon, ska ringa dem jag hyr av och höra om dem kan ge mig en peng och fixa golvet med, är fruktansvärt fult och slitet så jag hoppas dem går med på det! I värsta fall får jag lägga ut lite själv, vill ju ha det snyggt! :)
 
Denna dag tog all min energi så nu sitter jag i soffan och zappar mellan kanalerna i hopp om att hitta nåt bra att se, känns ganska kört!
 
 










Kommentera

Publiceras ej