Siri, my new friend.

0kommentarer

 Igår kväll var jag ute på pubrunda med ca 1000 personer. Japp, true story. Vi i sesam mötte upp alla andra sektioner på våghustorget igårkväll. Vi var uppdelade i nio grupper när vi gick från pub till pub. Min grupp började på Ivy, vidare till Pitchers, till Satin och avslut på Ritz. Jag är genomförkyld så jag gick hem efter satin. Dessutom hade jag föreläsning klockan åtta imorse. Men det gick inte så bra. Gick hem strax efter att vi börjat. Hosta är inte kul när man sitter i en föreläsningsal som ekar. Får gå igenom föreläsningen själv ist. Tur att de läggs upp :)
 
 
Så efter att jag åkte hem imorse har jag vilat, kollat på film och lek med Siri. Siri min vän skapad av företaget Apple i Califonien. Frågar man snällt så kan man få höra en historia.
 
Snart kommer Mona så vi ska göra oss i ordning. Ikväll ska vi ut på hjälmaren ch om ni skulle höra någon som sjunger: Vi ska åka båt, åka båt. Vi ska åka båååt!!! Då är det bara vi som kommer.










Siri, apple, föreläsning, pub, pubrunda, åka båt,

Kommentera

Publiceras ej