Och den här dagen som började så bra

0kommentarer

När jag vaknade imorse så mådde jag förvånansvärt bra och tänkte att det här blir en bra dag. Jag gick till och med upp en timme tidigare än jag hade tänkt för att kunna ta det lugnt och äta frukost framför tvn. Men nu sitter jag hemma hos Tanjis och pluggar och mår inte alls bra. Jag har hostat hela dagen och är nu så trött att jag bara vill hem och sova. Så det är nog vad jag ska göra.
 
Pluggandet får komma efter en lite powernap som säkert kommer gå på minst en timme ;P Ikväll blir det fullmoon party. Jag planerar att gå på förfesten men vi får se hur jag gör efter den. Känner att jag inte riktigt har råd att fortsätta vara hängig nu. Måste börja ge järnet i skolan nu.

Nog med klagosång, until next time. Ciao!









Kommentera

Publiceras ej