Nytt Mål

0kommentarer


 
Känner mej lite sliten idag. Förra veckan sprang förbi så fort att jag inte riktigt hann med. Igår var jag och åt lunch på Kinamuren med Stefan och Pelle. Det känns som evigheter sen jag såg dem. Så det var trevligt! Efteråt blev jag bjuden på musselmiddag på universitetsgatan. Mums!
 
Måste se till att vila lite mer denna veckan. För nästa Måndag börjar mitt nya gymkort att gälla. Då får jag inte vara sjuk. Jag har ju satt ett mål.
 
Jag ska försöka att gå ner tio kilo tills jul!
 
Ni läsare får väl säga till om det blir för mycket (eller för lite för den delen) av Bridget Jones här efter.
 
Nu ska jag jag plugga lite och försöka lära mej jQuery samt JSON. Någon som har några tips om det?










Kinamuren, fitness, gå ner i vikt, nytt mål, smal, tjock, viktnedgång ,

Kommentera

Publiceras ej