Nails

1kommentarer


I söndags efter frukosten med Elin så gick vi till H&M. De hade extrapris på Essie  så självklart blev jag tvungen att gå dit och kolla. Det slutade med att jag köpte tre stycken olika färger: Over the edge, In stitches och Eternal optimist.Tre väldigt fina färger som jag inte tagit chansen till att använda ännu.
 
Jag köpte nämligen ett lack från H&M också. Det är en sådan färg som jag älskar för tillfället men som jag säkert kommer tänka "varför köpte jag det där" om i framtiden. I alla fall så är det den på bilden. Jag är lite förundrad över det, för att jag målade det i Söndags och som ni kan se finns det inte någonstans som färgen gått bort. Det får mej att fundera på om jag underskattat H&M lacken.
 
Nu ska jag sätta igång och plugga. Börjar känna mej lite nördig när jag för andra kvällen i rad bestämt mej för att plugga ist för att gå ut. Men det kanske bara är ett tecken att jag vill lyckas med skolan som inte är alltför lätt. Go me!










Essie, Eternal optimist, Fantasy Ocean, H&M, In stitches, Nailpolish, Nails, Over the edge, Plugga, StayInTouch,

1 kommentarer

Amanda ❀PHOTOGRAPHY

12 Sep 2012 17:24

Snygga naglar
Allt bra med dig?

Vill du vara med i veckans blogg?
Snabblänk: http://photoobymee.blogg.se/2012/september/vinnarna-i-veckans-blogg-ny-omgang.html

KRAM

Kommentera

Publiceras ej