längesen

0kommentarer

Längesen jag skrev här nu men tänkte försöka mig på ett inlägg idag! Har haft fullt upp den senaste veckan, jobbat ganska mycket på Lundbergs vilket är himla kul, har saknat det! Går på lektioner två dagar i veckan också så veckorna rullar på, jag gillar att ha mycket för mig så det får gärna fortsätta såhär!!
 
Gårdagen jobbade jag några timmar sen spendera jag kvällen hos Lars som hade förfest, var många vänner hos Lars som jag inte sett på ett bra tag så det var riktigt kul! Gick vidare till ritz som hade premiär, var helt okej där. Kände inte för att gå ut egentligen så kom inte igång helt men som sagt var kul att se alla!
 
Så kul att det inte blev en enda bild tagen och det är ovanligt! Är ju mig alla blir trötta på för att jag går och blixtrar med kameran men inte igår inte.
 
Hoppas ni har haft en fin helg!










Kommentera

Publiceras ej