Hösten är här

0kommentarer


 
Då var helgen över. Fast från min sida så har jag ju inte haft helg som de flesta andra...
I Lördags gick jag upp relativt tidigt och tog en promenad med Angelica. Tog en massa fina bilder. Ovan är tre av dom. Det har verkligen blivit höst ute. Jag tycker hösten är mysig och jag älskar att göra en kanna te och tända en massa ljus när det är lite ruggit ute. Jag har heller inget emot kylan så länge jag har lite varmare kläder på mej, vilket jag sällan har iof :P
 
Satt i alla fall och pluggade i skolan i Lördags. Vi har ju tenta på fredag så jag har massor att läsa. Lördagskväll var jag och Elina på bio och såg en oväntad vänskap. Vilken himla bra och mysig film. Den kan jag varmt rekommendera!
 
Idag har jag pluggat en del, kollat förra veckans avsnitt av Dr Who, internetshoppat och lagt upp ett träningschema för Oktober ut. Dags att ta tag i mitt nya 10 kilos mål. Jag har aldrig någonsin varit såhär stor som jag är nu så det är dags att ta tag i det. Nollningen är slut och skolan har dragit upp tempot så nu måste jag komma in i rutiner. Nu ska jag ta mej en kvällsmacka och plugga lite till.










10kilo , Foto, en oväntad vänskap, höst, promenad, skola, smal, tjock, träning,

Kommentera

Publiceras ej