Happy Friday!

0kommentarer


På bilden är det Elina, Sandra, jag och bollen Gul. Bollen Gul är min kontorsstol tills jag hittat en bättre. När jag sitter på den på knä så har jag en bra höjd till skrivbordet/sminkbordet. Det har en skum höjd så normala stolar passar inte. I-landsproblem på hög nivå ;)
 
I övrigt så har jag precis kommit hem från en dag i skolan. Ska iväg och mathandla med min mor om någon timme. Innan dess hade jag tänkt reda ut mitt nuvarande tillstånd lite. Skolan har gått före allt senaste veckan så hemma är det stökigt. Jag har lite fakturor att betala och så när jag ändå är igång tänkte jag fixa naglarna. Var precis nere och bokade en tvättid men den första lediga var på Måndag. Skulle helst tvättat i helgen men har man ingen egen tvättmaskin så...
 
Dags att dra igång...Och när det sen är städat kanske jag skulle passa på och lägga upp före och efter bilder av min bokhylla som jag målade om :)
 










Kommentera

Publiceras ej