godmorgon!

0kommentarer

Ska snart bege mig mot jobbet, öppnar butiken inne i stan idag så fick lite tid över då jag inte behöver åka hemifrån lika tidigt som jag gör till marieberg :) Blev jobb sex dagar denna vecka helt plötsligt, tar alla jobbtider jag kan få och hela september ser väldigt bra ut på den fronten!
Känns jättebra att få jobba mycket och att det är så himla kul gör saken lite bättre!
 
Jag tänker på september lönen, när den kommer ska jag flytta till min lägenhet några dagar senare. Tänker på alla inredningsaker jag kan köpa! Jag och mamma tog en dag i Örebro för ett tag sedan då vi bara gick runt i inredningsbutiker och oj vad mycket fint det finns! Det bara kliade i fingrarna av shoppingbegäret men jag väntar till lönen som lär bli ganska bra, duktiga jag! :)
 
Nej nu måste jag rusa till jobbet!
 










Kommentera

Publiceras ej