Fredagsmys

0kommentarer

Kom hem från jobbet för en timma sen och är helt slut! Dagen började på värsta tänkbara sätt, Annica från jobbet ringer och säger att ingen har öppnat butiken(vi får böter om vi inte öppnar i tid), jag skulle inte börjat förrän ett men fick göra mig iordning så fort jag kunde och slänga mig in i en taxi, 250 kr senare var jag på jobbet.. Sönderstressad men glad över att vara där, blivit en lucka i schemat som inte blivit tillsatt så blev en lång och ensam dag för mig då det bara var jag som kunde jobba, Lovisa kom en timma så jag kunde få en rast. Tog några timmar att stressa ner men har varit en ganska skön dag ändå :)
 
Nu ligger jag i sängen och tänker göra det resten av kvällen, så det så! Imorgon väntas mer jobb och sen direkt till Hallsberg för kalas för mig och lillasyster, paket är aldrig fel ;)
 
Stannar i Hallsberg till på söndag då vi ska köra flyttlass, flyttar in i lägenheten på måndag! Hoppas jag i alla fall, skulle fixa elavtal idag men min morgon blev inte riktigt som planerat så ska försöka fixa det imorgon, får väl se hur bra jag lyckas på en lördag..
 
Nu ska jag fortsätta göra ingenting :)
 
Ha en fin fredagkväll!










Flyttlass, Fredagsmys, Födelsedag, Jobba, Kalas, Lillasyster, Lägenhet, Taxi,

Kommentera

Publiceras ej