En skön morgon

0kommentarer

 Vilken härlig morgon. Jag vaknade långt innan klockan ringde. Gick upp, tog en dusch, har gjort mej i ordning och lagat samt ätit pannkakor. Trots det har jag fortfarande en timme kvar innan skolan börjar. Så jag tänkte blogga ut receptet på pannkakorna.
 
Här kommer en överraskning - håll i er - pannkakorna är nyttiga!! Jag hittade receptet på youtube. En av de youtubare som jag följer lägger upp sådana enkla (kodord nyttiga) recept ibland. Som men Cup-a-muffin som Elina och jag gjorde. De kom också från henna :D Vill ni kolla själva så är det bara att klicka HÄR.
 
Här är receptet::
2 ägg
1 banan
Du knäcker i äggen i en bunke. Skivar i en banan. Mosa ihop allting, stek....
Klart!
 
Älskar de här pannkakorna. Det går snabbare att laga än vanliga pannkakor och är nyttigare också. I morse gjorde jag dom dock rätt så onyttiga genom att ha i chokladsås efter halva satsen. Hade också hallon i smeten. Det blev supergott.
 









150kcal/måltid, frukost, hallon, nyttig, pannkaka, pannkakor, recept,

Kommentera

Publiceras ej