Happy Friday!

3kommentarer

               
Har suttit i skolan sedan nio idag. Satt som alltid med Tanja, Ludde och Carl. Elina kom också och satte sig vid oss. Men så satt vi och kollade igenom bloggen efter bilder av dem och Ludde tyckte inte att han hade fått vart med tillräckligt med tanke på att vi alltid sitter i skolan och pluggar ihop. Därför så är det Ludde på den fin fina bilden ovan. ;D
 
Nu sitter jag hemma hos bror och kollar över lite kod som jag fortfarande funderar lite över. För någon timme sedan blev vi klara med vårt projekt. puh så skönt. Trodde jag! Ska fixa lite med det sista sen blir det inlämning som gäller! Yey! Tanja och jag har byggt en hemsida på två veckor. Vi har använt JavaScript, jQuery, HTML med fler. Väldigt basic men vi är stolta. Nu blir det tentaplugg nästa vecka för på fredag är det dags för sluttenta i kursen. hoppas det går bra :D










CSS, Dator, Elina, HTML, JavaScript, Ludde, Plugga, Systemvetenskap, Universitetet,

3 kommentarer

Snygg tjej.

01 Oct 2012 11:55

Fan va snygg Ludde var! Kan man få hans nummer?

Knug Carl

01 Oct 2012 11:55

Förrädare

Ful tjej

01 Oct 2012 11:56

Jag har hans nummer

Kommentera

Publiceras ej