10/10

0kommentarer

 Sitter i skolan och jobbar med C#. Kan inte säga att jag är någon mästare ännu men jag började ju med det så sent som i Måndags. Det verkar rätt likt java så det borde gå bra i alla fall. Ikväll ska jag till gymmet och köra bodycombat. Har på sistonde fyllt kroppen med en massa mer protein än vad jag är van vid så jag känner mej helt tung i kroppen även om jag tappat 1.5kg sen jag började för tio dagar sedan. Jag siktar på ett i veckan så jag ligger bra till där. Igårkväll fick jag hem mitt paket från Dorothy Perkins som jag beställt. En klänning som kommer sitta perfekt om nån vecka eller två, en väska och en tygpåse att släpa runt mina skolböcker i. Känner mej riktigt nöjd med mina köp och dessutom var det tio procent rabatt på hela köpet!
 
Nu ska jag fortsätta plugga :D










Black dress, C# , Dorothy Perkins, Java, LBD, London bag, Shopping, gå ner i vikt, kilo, weight loss,

Kommentera

Publiceras ej