Motgångar

1kommentarer

Hej bloggen!
 
Det är ett bra tag sen jag bloggade och som det känns nu kommer det här bli mitt sista på ett tag, hur länge vet jag inte, kanske mitt absolut sista eller så känner jag för att blogga igen om nån vecka, who know´s... 
 
Har haft ett par tunga veckor ett tag och jag ser inte riktigt ljuset i tunneln än, då jag har fått veta att en släkting har fått cancer, vi vet inte hur allvarlig den är än och om den är elakartad eller inte. Detta är tredje cancer beskedet i släkten på bara några år...
 
Vi har haft för många dödsfall i familjen dem senaste åren och jag vet inte hur många fler vi klarar av! 
 
Men som sagt vet vi inte hur allvarligt det är ännu och som alltid är jag positiv och tror alltid på att det blir det bästa i slutändan :) 
 
 
 










1 kommentarer

Pelle

09 Nov 2012 14:52

USCH! Fy fan! Hoppas det löser sig.

Kommentera

Publiceras ej