Living alone

3kommentarer

Jag har inget internet därav inga inlägg, eller jag har internet bara jag klurar ut hur jag instalerar det på datorn. Har bara försökt två gånger kör på tredje gången gillt imorgon ;)

Har nu sovit en natt i lägenheten och trivs riktigt bra! Bara jag får ordning snart och får bort alla flyttkartonger kommer det bli ännu bättre! :)

förhoppningsvis har jag internet imorgon! Tur att jag har mycket att plocka med för jag har ingen tv heller! Men är ganska skönt faktiskt så går ingen nöd på mig egentligen :)

Ha en fin kväll!









3 kommentarer

Petra

04 Oct 2012 07:21

Då måste Ebba och jag snart komma och hälsa på :))

Svar: Ja helt klart det får ni göra! :)
stayintouch.blogg.se

Ludvig Skoglund

04 Oct 2012 14:51

Jag kommer också :)

Svar: Haha du är välkommen! :)
stayintouch.blogg.se

Carl Eriksson

12 Oct 2012 10:49

Jag kommer gärna förbi och myser lite! ;)

Kommentera

Publiceras ej