Happy Friday!

0kommentarer

 
 
Har precis gått upp från en inte så bra natt. Jag har vaknat flera gånger utav min hosta. Så det första jag gjorde när jag gick upp var att fixa en kopp te. Tog fram smaken ginger/lemon eftersom ingefära ska vara bra när man inte känner sej helt hundra. I alla fall så stod det ett citat på den lilla pappersfliken som fick mej att fundera.
 
 
"When you have knowledge, you will not have fear".

Det stämmer ju tänker jag. Ifall jag ska hålla föredrag så är det bästa att verkligen kunna det jag ska tala om. Då behöver jag inte vara nervös. Samma gäller innan prov/tenta. Kan man allt så behöver man inte ha rädslan att man inte kommer att klara de.Tycker även att det stämmer på högre nivåer som när något oförutsägbart händer. Det kan vara lite skrämmande men om man vet hur man ska hantera det och vet lite om det som händer så går en del av rädslan bort.
 
Vad tycker ni?









citat, inspiration,

Kommentera

Publiceras ej