En glad nyhet

1kommentarer

Anna på milleniumbrigde, London
 
Idag vankas det jobb hela dagen, men imorgon är jag ledig och då blir det fix i lägenheten hela dagen istället. Pratade med elbolaget imorse och elen kommer inte igång förrän imorgon, hade hoppats på idag men icke!
 
Fick en trevlig nyhet idag i alla fall :)
Anna kommer till Örebro och hälsar på mig om några veckor, jag längtar så!! Senast jag såg henne var 3 juni och det är alldeles för längesen! Hon har ju hört väldigt mycket bra om Örebros nattliv av mig och Emilia så känner en liten press på en rejäl utgång när hon är här, men jag ska nog lyckas visa henne den bästa sidan av Örebro ;)
 
Nu iväg till jobbet!










1 kommentarer

Anna

01 Oct 2012 11:58

Åh va kul! När kommer hon?

Svar: Hon kommer helgen 26 till 28 oktober, så ganska snart med andra ord! :D
stayintouch.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej