Datavana

0kommentarer

 
Gosh, så trött jag är. Har en sådan dag idag. Var trött redan när jag klev upp. Har ju inte kunnat täna på länge på grund av halsen. Utan träningen känner jag hur jag bara blir tröttare och stelare för var dag som går.  Nu väntar jag bara på att få gå till gymmet igen. Det här känns så "over and done with".
 
Det hela blir ju inte bättre av att sitta framför datorn hela dagen. Men så får det vara när man gått och blivit datanörd under 2012. Jag har numera datavana som inte heter duga. Idag har jag suttit åtminstone nio timmar framför datorn och det är ändå lite för att vara jag nu för tiden.
 
Nog med fakta om mina datavanor. Nu ska jag gå och lägga mej så jag orkar mina timmar imorgon också. 









2012, C#, Chisspink, Data, Systemvetenskap, datanörd, informatik, skola, träning,

Kommentera

Publiceras ej