Bubbles

0kommentarer

 

Satt precis med Visual Studio och programmera lite med C#. Det är det språket vi håller på med för tillfället. Det är rätt roligt men tidskrävande och frustrerande. Så lite vart om sitter man och är glad för att i nästa stund vara superirriterad. Haha, har nog aldrig haft sådana humörsvängningar som när jag programmerar. Men som sagt det är kul...När det går bra.
 
Var på projektkväll med Tansportstyrelsen igår. Det var rätt kul och jag insåg att jag hade vilja fått ur mer från första delkursen. Jag kommer att lägga mer tid på det när jag känner att jag har tid. De från Transportstyrelsen talade om bland annat trängselskatten, hur Göteborgs infrastruktur ska byggas om/ut, hur de jobbar och vilka system de bygger. Det var ganska inspirerande och eftersom starten av denna kursen gått långsamt för mej så var det exakt vad jag behövde för att dra igång. Jag kommer få dra ner en hel del på det sociala den här månaden så jag klarar av denna kursen. Jag är fast bestämd om att det går. Måste bara lägga en massa tid på det.
 
Nu ska jag gå och göra en kopp te för min halls håller på att ta kol på mej och sen jobba vidare med min applikation.









C#, Götebrog, Lyckas, Tid, Transportstyrelsen, Trängselskatt, Visual Studio, citat, delkurs, infrastruktur, inspiration,

Kommentera

Publiceras ej