Thinking Tuesday

0kommentarer

 
Av någon anledning så är Tisdagar de dagar som jag verkar plugga som bäst. Har suttit i skolan hela dagen idag. Från nio tills vi tröttnade vid sju, halv åtta. Fick en hel del gjort dock så det var helt klart värt det.

Efter skolan så åkte jag och tjejerna förbi Saigon och köpte med lite stektris med kyckling som vi åt hemma hos mej. Jag har äntligen julpyntat klart så det var ju klart att de var tvungna att få se. Jag har nog talat en hel del om det på sistone haha.
 
Imorgon blir det Stockholm med Elin. Ska bli så trevligt att komma bort lite från stan och få spendera lite tid med Elin. Det var länge sen jag hade tid för alla så den här månaden är det mitt mål. Att träffa alla vännerna mer. Speciellt Linn och Wilmer :D Var hos dem i Fredags och hade lite fredagsmys! Såååå mysigt!
 
 









Kommentera

Publiceras ej