En bra helg!

0kommentarer

Har haft en galet härlig helg! Ska försöka få tag på några bilder från lördagen som började med hockey och slutade med vip och drinkbord på Ritz! Helgen blandades med jobb som vanligt och så kom en liten del av familjen på söndagsfika, en härlig helg!
 
Fick höra av Angelica nyss att det ska bli upp till 19 garder minus i veckan, lika bra det kanske för jag har gått hela dagen och trott att det är december.. Tror jag fortfarande varit trött efter helgen :)
Samtidigt som jag inte vill ha kylan så ska det bli kul, har missat vintern i två år nu för att jag har rest. Önskar att jag var ute och reste nu med men man kan inte få allt! Får försöka ha så kul som möjligt här hemma, vilket jag lyckas ganska bra med, på onsdag blir det Stockholm med Anna vilket gör allt ännu bättre :)
 
 
 










Hockey, Jobba, Stockholm, Utgång,

Kommentera

Publiceras ej