trött

1kommentarer

Det var längesen jag skrev något här nu, men har inte känt för det..Men bestämde mig för att försöka få till ett inlägg nu. Livet i London rullar på, händer saker hela tiden. På sista tiden har det nästan blivit lite för mycket så nu har min kropp sagt stopp. Har varit sjuk hela veckan men idag får det vara slut med det sjuka! Är min sista lördag i London för denna gång så idag blir det utgång med tjejerna oavsett en trött kropp eller inte, måste ta vara på den sista veckan av livet i london!

Nästa lördag ligger jag på en beach på cypern och gottar mig, my god vad skönt det ska bli! Känns väldigt konstigt att min tid i London, mitt liv i London snart är slut..Lämnar mina vänner, mitt jobb, allt som jag har byggt upp här. Samtidigt ska det bli väldigt kul att komma hem till sommaren! Ser fram emot att träffa familjen (även om en liten del av familjen var här förra helgen), äntligen få träffa mina bästa vänner!! Uteserveringar, roadtrips och kanske nån festival. Spendera sommar dagar hos mormor & morfar! Har mycket att komma hem till och känner att sommaren kommer bli grym! Är bara allt annat som måste lösa sig så som boende och jobb och massa andra tråkigheter, men det får lösa sig eller det kommer lösa sig, sådetså!

Hade tänkt att bara lägga upp massa bilder i detta inlägg men blev visst mycket text istället, blir ett himla långt inlägg med alla bilderna.. Men jag tror nog att jag lägger upp några ändå!
Här är lite blder från förra helgen när mamma, Micke och lille Wille var här hos mig och hälsade på!

Dem här bilderna är från förra söndagen. Jag var ledig och det var fint väder så vi promenerade runt i London och njöt av solen!






Kraam
Elin

1 kommentarer

Systeryster!

23 May 2012 21:33

Lille Wille Pille! :D



Elin, vi glömde telefonkiosken ju! :O - Avis -

Kommentera

Publiceras ej