Sista timmarna hos Madame H

0kommentarer

Sitter ute på stenplattorna lutad mot väggen och njuter av att endast sitta i shorts och linne i skuggan utan att frysa. Bob Marley forsar ur högtalarna. Trädgården hon har är väldigt fransk och mysig, försöker insupa så mycket bilder i mitt huvud som möjligt. Foton är aldrig samma sak. Många tankar far genom mitt huvud, sorgligt att lämna huset jag bott i under den här tiden och damen som man träffat och pratat med varje dag. Om några timmar tar jag min väska och far mot Marocko, Marrakech med fyra brudar och en kille. Vad jag hört av Spanjorskan som bor här så är det helt fantastiskt där, ser fram emot att besöka något som är så mycket mer annorlunda än Europa.

Biz Angelica






Pssst, det ska bli 31 grader i skuggan i Aix..

Kommentera

Publiceras ej