Jossan i London

0kommentarer

En liten del av det vi har hunnit med denna helg

I fredags och lördags turistade vi och såg allt man ska se och jag visa henne lite guldkorn här och var som jag har hittat och som är mina favoriter 


Humöret var på topp trots regnet!



Jag tog bland annat med henne till Brixton village, där vi provade massa peruker, åt världens godaste hamburgare igen, Jossan håller med oss att dem är oslagbara!


Vi gick på fest och även en liten pub sväng

Snygga som få!

Idag har vi bara gått på oxford street. Visat henne nästan alla mina favorit affärer(hann inte med alla, är ju en del) så det blev lite shopping! Visade även henne vart jag jobbar och senare mötte vi upp Anna för en god pizza på vapiano! Hanns även med ett bio besök nu ikväll, en bra dag helt enkelt!



Imorgon ska vi börja med att gå ut och äta frukost på mitt favvo cafe, sen blir det nog lite mer turistande innan vi måste åka till flygplatsen.
Helgen har varit riktigt bra men gått alldeles för fort..som vanligt när man har kul!

Kram
Elin

Kommentera

Publiceras ej