1 maj

0kommentarer

Denna helg har varit väldigt rolig men har totalt tagit all min energi! På denna lila helg har jag hunnit med, en vinkväll, två utgångar, två middagar, en utflykt till brixton med Emilia och hennes mamma som har varit här över helgen, och såklart lite jobb också Och nu är det ny vecka och den kommer gå i samma tempo som helgen.
Idag väntar dock bara jobb sen bara hem och sova tror jag, vilket ska bli himla skönt!
Imorgon är både jag och Emilia lediga så vi ska ta en tur till Angel och gå i secondhand butiker och se om vi kan göra några fynd. Men efter jobbet på torsdag är jag faktiskt ledig ända till måndag, lillasyster loppan kommer på torsdag kväll och ska spendera helgen hos mig. Ska bli väldigt roligt men blir nog fullt upp om vi ska hinna med allt vi vill! Men livet är som roligast när man har mycket för sig! Får ta vara på det nu, är nästan bara en månad kvar tills jag flyttar till Sverige igen..Men innan det ska jag hinna mycket mer här i London och även en veckas semester i cypern som jag läängtar till! 

Nu ska jag ut och ta vara på våren här i London..nej just ja, den har inte kommit hit än...Regnigt och kallt är det enda vi har här, så stannar nog inne framför en film i sängen tills jag måste åka och jobba.

Ha en fin tisdag!

Kram
Elin

Kommentera

Publiceras ej