Wilmer

0kommentarer



En av de saker jag gillar bäst med att plugga är hur jag kan skifta runt min tid efter hur jag vill spendera den. I måndags hade jag en vilodag, det var fint väder så jag bestämde mej för träffa Linn och Wilmer. Vi träffades uppe på stan eftersom W hade en "fitting session" hos mormor som håller på med en fin ny blå mössa. Efter stan gick vi hämt till mej för lunch. Till efterrätt blev det islatte! W och jag hade kul med att blåsa bubblor :D
Han har blivit så stor nu och det är sån skillnad varje gång jag träffar han. Helt galet så fort dom växer.

Igår efter skolan var jag hos min bror och träffade min brorson. Man måste passa på nu när han är så liten och snuttig men det är så svårt att åka hem eftersom man kan stå och kolla på han i timmar. Villket mirakel en ny människa är.

Nu ska jag iväg till mitt första Labb. Wish me luck!

xx
Anna

Kommentera

Publiceras ej