Sommar i luften

0kommentarer

Idag har jag haft en väldigt härlig dag! Började åtta imorse, vanligtvis börjar jag halv tio men idag och imorgon är det rea på house of fraser så det är öppet några timmar extra. Promenerade hem efter jobbet med en is the i handen och njöt av solen, jag kände inte för att sitta hemma så jag och Anna åkte till camden och åt lite mat och strosade runt ocn nu har jag nyss kommit hem och ska umgås lite med min roomie, känns som om vi inte har sett varandra på evigheter. Vi jobbar så olika så vi har gått om varandra i nån vecka nu. Blir nog guacamole, chips, frukt och en bra film ikväll!

Har inga nya roliga bilder att visa så lägger upp några från i lördags, när vi hade en fantastikst rolig utgång!



Gary, Emilia och Lars


Imorgon börjar inte jag och Emilia förrän tre så vi ska ha en frukost picnick i regent´s park imorgonbitti, ska bli härligt! Men ska visst bli lite sämre väder men vi ska trotsa det dåliga vädret och köra på picnick ändå, så håll tummarna att det inte regnar, känns inte som det blir så kul då..

Kraam
Elin

Kommentera

Publiceras ej