Glädjen av att få gå i trappor

2kommentarer


(från nån vecka sen när jag strosa runt i regent´s park)

Nu har jag varit på en säkerhetskurs i två dagar i house of fraser och tack och lov är det sista dagen imorgon, börjar bli riktigt segt! Nio till fem varje dag och dem pratar egentligen inte om något vettigt mest bara upprepningar hela tiden, men för att få jobba där så måste man gå. Jag har gått och oroat mig inför att börja jobba för det är ett enormt shopping hus så jag kom på att jag måste väl antagligen åka hiss upp och ner hela tiden, och ni som känner mig vet nog att det inte finns mycket annat som jag avskyr så mycket som just att åka hiss! Så ja vad började vi inte första dagen med om inte att just åka hiss. Alla personal utrymmen är på sjunde våningen. Så jag ställde mig i ena hörnet av hissen och hyperventilerade lite i smyg, men jag överlevde! Men sedan hände något jag inte hade förväntat mig, kursledaren sa att det är strikt förbjudet för alla som jobbar i huset att åka hiss, så att det är att gå i trappor som gäller, av nån konstig anledning var det bara jag som hoppade av lycka! Vi åkte bara hiss denna gången för att det var vår första dag..Tack house of fraser för era alla konstiga regler som bara gör en tjej som mig med massa konstiga fobier glad!

/Elin

2 kommentarer

Emilia

28 Mar 2012 01:06

där ser du sambo inget att oroa sig för! love x

Johan

29 Mar 2012 02:51

Härligt :) Allt löser sig alltid, på ett eller annat sätt. Du kommer ju få ruggig kondis iallafall!

Kommentera

Publiceras ej