vendredi, samedi et dimanche

0kommentarer

Salut à tous!

Jag har haft en fantastisk helg. I fredags var jag på balett, italiensk modernbalett med elektronisk musik. I lördags åkte jag och några vänner till Marseille bara för att njuta av staden, kaffe och utsikter. Vi ska dit igen på fredag, med skolan så då blir det nog lite mer historia och farande överallt.

Lördagskvällen blev till natt och natt blev till dag. Start med förfest hos en klasskompis, sen vidare till en vinbar där en fransk kompis jobbar. Jag och Yanga följde med honom och tre andra killar till en nattklubb som ligger en bit utanför Aix, Spartacus. En bra klubb som bokar kända dj's. Dom har även en pool man kan bada i, schysst sommarställe skulle jag tippa på. Musiken igår var grym och vi dansade ända tills dom stängde, runt halv sju, sju på morgonen. Vi åkte hem till grabbarna för att käka lite och fortsätta festandet, dom fortsatte, jag och Yanga gick och la oss. Jag kom hem för 45 minuter sedan ungefär. Har haft en riktig chilldag hos grabbarna och dom är très sympa! Solhäng i parken, mat, fotboll på tv, film, en del franska och en hel del engelska.

Några bilder från lördagen kommer nog upp om någon dag eller så nu måste jag sova så jag orkar upp till skolan i morgon. Har massa läxor som borde vara gjorda också men... så kan det bli ibland.

Bonne nuit. Bisous Angelica

Kommentera

Publiceras ej