Tisdag

0kommentarer

Det är härligt att vara tillbaka i London! Var kul att träffa min roomie Emilia, även fast jag bara varit borta en helg har vi hur mycket som helst att ta igen, om alla crazy things Emilia har gjort i helgen, verkar som jag missat en galen helg! Men jag hade en väldigt mysig helg hemma så det gör ingenting!

Mina sista timmar hemma i sverige spenderade jag med Petra och hennes fina Ebba. Var en trött liten tjej men oj så söt! Gav henne lite kläder som jag köpt här i London och känns som det kommer bli mer, är så himla roligt att shoppa bebiskläder, finns så mycket fint!

Jag och lilla Ebba


Ikväll har jag blivit med bjuden på en musikal av Laura, en tjej från Tyskland som jag träffade förra veckan. Får gå gratis till och med så det tackar jag inte nej till! Ska bli jättekul!


Ha en trevlig tisdag!

/ Elin

Kommentera

Publiceras ej