Melodifestivalen + utgång

1kommentarer

Lördag kvällen bestod av att kolla melodifestivalen med cirka 70 andra svenskar, super kul och världens drag!



Sen åkte vi vidare till en bar i Camden. Nedervåningen var en bar och på övervåningen fanns det ett rum bakom en svart dörr där det var en klubb. Jag tror att det var en privat födelsedagsfest men det stoppade inte oss, vi gick upp på scenen och dansa tills stängning, en grymt rolig kväll!

Linnea, Johan & Ruth (från tyskland)




Nu ska jag ta med mig en bok och sätta mig i solen i regent´s park

/Elin

1 kommentarer

Johan

12 Mar 2012 20:17

Se...ri..öst. Och folk undrar varför jag aldrig vill vara med på bild. Jag är helt enkelt inte fotogenisk. Tur att en av tre bilder blev bra iallafall. :D Och att det var en trevlig kväll.

Kommentera

Publiceras ej