me so happy

1kommentarer


Så här glad är jag idag! Bilden är av Linn och Mej vid the Barbican i London.

Igår började jag läsa i boken Divergent. Jag kunde inte lägga ner den! så jag har läst klart den nu. Den var riktigt bra men jag vill läsa nästa. Har nästa kommit ut? Jag vet inte.

Jag är glad! Så glad för att innan jag ens hunnit lägga ifrån mej boken ringde Tanja som berättade att resultaten för den förra tentan kommit. Jag vågade knappt se på resultatet. Jag har varit då orolig över att inte få godkännt men jag klarade det! Det är nästan så jag väntar mej att dom ska höra av sej och säga "Sorry men det har blivit fel". Helgen är i alla fall räddad nu och jag ska strax iväg till uni för att möta Tanja och fira det hela med en fika.

xx
Anna

1 kommentarer

Elin

30 Mar 2012 14:55

Härligt att höra Anna <3

Kommentera

Publiceras ej