Lördag

1kommentarer

Jag började min lördag med att möta upp Anna för att gå till den svenska godis butiken Sugar sin som ligger i covent garden. Fick äntligen mina efterlängtade lys melk, måste vara den godaste chokladen i världen!
Får en liten willy wonka feeling av butiken


Anna

Vi gick bara omkring hela dagen och njöt av solen, 16 grader och strålande sol! Innan Anna var tvungen att springa iväg till jobbet så bjöd jag henne på en kanelbulle, så vi satte oss vid golden square och njöt av bullarna och solen!
Kändes som jag hade ett svenskt tema på dagen, godiset, bullarna och senare på kvällen gick jag och såg melodifestivalen, bilder från det kommer nån annan dag.


Anna

Jag ogillar starkt att vara med på kort och det är i och för sig nästan bara jag som tar bilder och därför är jag alltid bakom kameran, skönt för mig!! Så det blir mest bilder på mina vänner, men ni får tänka på att det är jag som tar bilden så jag upplever precis allt som personen på bilden gör, i fall ni undra ;)

1 kommentarer

Systeryster!

01 Apr 2012 21:55

Vilken cool och fin godisaffär! Man får lite Willy Wonka-feeling! Dit vill jag också gå sen när jag dyker upp!

Kommentera

Publiceras ej