Husmanskost

2kommentarer

Har nyss kommit hem från min andra intervju/provjobbning i en butik. Hade min första intervju i torsdags och idag som sagt min andra, nu är det bara att vänta på svar..Väntan är det värsta samtidigt som det är så spännande! Men jag kommer få jobbet, sådetså!

Vi ska snart ut och springa runt på oxford street, köpa lite nödvändigheter som påslakan, handukar och sånt roligt..Men det kanske slinker med ett par skor eller nåt till mig själv, för att fira lite. Jag är så himla bra på att komma på anledningar att shoppa, antingen för att fira ett jobb, eller fira att jag varit här över en månad eller som häromdagen när jag blev utelåst, det tyckte jag var en väldigt bra anledning för att shoppa! Men innan vi går ut på stan idag så ska vi laga riktig svensk husmanskost. Det är konstigt egentligen, jag lagar aldrig sån mat hemma men bara för man är i ett annat land då blir man helt plötsligt så himla sugen på svensk husmanskost. Kan inte beskriva glädjen när jag hittade scans köttbullar i vår matbutik, bara ner för gatan. Så idag blir det köttbullar, potatismos och brunsås, gott!

2 kommentarer

Anonym

05 Mar 2012 21:58

Union Jack sängkläder, det blir inte mer uppenbart än så!! Love It!!!

Anna

05 Mar 2012 21:59

Det var jag by the way. I'm so brilliant I don't need a name ;)

Kommentera

Publiceras ej