How not to study

1kommentarer



Islatte med vaniljsmak

Har suttit med böckerna framför mig hela dagen och jag har ....öh...."pluggat". Som vi nu vet har jag en tenta på Fredag. Jag är nervös och kan inte än allt som jag borde kunna. Vilken tur att jag verkligen har suttit hela dagen idag då, eller??

Här kommer en lista över hur du inte bör studera.

Klockan tio slår jag upp datorn och sätter igång.
1. När jag har pluggat i ca 20 min så ringer det på skype. Vi talar i två timmar.
2. När jag lägger på ringer det igen. Även den här gången på skype. Vi talar i en och en halv timme.
3. Jag lagar mat, man blir hungrig av att plugga så hårt.
4. Jag kan inte plugga och äta samtidigt därför kollar jag klipp på youtube tills jag ätit klart...och lite till..
5. Kommer på att det här klippet skulle L gilla. Skriver därför ett mejl där jag förklarar att hon kanske skulle gilla detta och på samma gång ger en lång uppdatering över hur den gångna veckan har vart.

Klockan är halv fem.

6. Jag åker och handlar.
7. Kommer hem och slår upp Facebook.
8. Spelar spel på facebook.

Klockan är sex.

9. Jag gör en kaffedrink. Se bilden.
10. Jag bloggar. Yey!!
10. Nu har jag snart pluggat i åtta timmar. Jag tror att jag lägger ihop tills imorgon och kör igång tidigt i skolan istället.

Där har vi det. Söndagens: How NOT to study.

Anna

1 kommentarer

Elin

04 Mar 2012 21:07

haha låter som en väldigt bra pluggdag tycker jag! :D

Kommentera

Publiceras ej