Hemma

2kommentarer

Har varit hemma i Örebro över helgen. Åkte hit med blandade känslor, vill ju inte missa en enda dag i London och visste inte om jag ville hem men nu åker jag hem till London med blandade känslor, vill ju såklart dit men nu när jag har umgåtts med vänner & familj i några dagar så inser jag hur mycket jag saknar alla! Men ska ändå bli så grymt kul att åka tillbaka till London! Åker imorgon kväll, men innan dess tror jag att jag ska åka till marieberg och hälsa på tjejerna på gamla jobbet och sen äntligen träffa Petra och hennes lilla nyfödda Ebba!
Nu ikväll ska jag bara ha en lugn hemmakväll med familjen, orkar inte så mycket mer efter en rolig utgång med Anna igår. Tråkigt nog lyckades jag med att inte ta en enda bild igår..
Anna är en av dem jag kommer sakna mest här hemifrån och redan gör! Jag läängtar tills jag, Angelica & Anna är samlade på samma ställe igen, vill ha en vin kväll med er!
/Elin

2 kommentarer

Emma Surell

19 Mar 2012 20:42

SV Roligt att du hittade till min blogg! :D Tack! Men en sådan header är lite krångligt att göra men det jag gjorde var att maila linafoto.blogg.se och hon berättade för mig hur man gjorde! :)

Nettan

25 Mar 2012 19:52

Jag missade dig :-( Hoppas att du har det bra och jag saknar dig på jobbet. Kram

Kommentera

Publiceras ej