Helgen

0kommentarer

I Fredags var jag med några vänner och såg Hungerspelen. Jag har läsa alla böckerna innan och tyckte att filmen var väldigt bra gjord. Allt stämmer aldrig med boken men jag tyckte dom fått med de mest väsentliga delarna. Gillade att dom tagit med lite "bakom kulisserna" i kontrollrummet också eftersom det inte är med i boken. Jag tyckte även att dom fått till hela medeltid/framtids bilden väldigt bra.

Igår träffade jag Linn och bästa Wilmer i stadsparken. Vi drack islatte och åt lite godis. Jag älskar parkhäng. Det är en av de saker jag saknar mest med London och Cambridge men eftersom jag bor bara några meter ifrån parken nu så ska jag se till att gå dit ofta. Hoppas att jag ska kunna plugga där lite i sommar.


Linn och Wilmer


Wilmer


Jag kollade igenom vad jag fotat :D


Jag tog vägen hem genom Wadköping och gick in i ett galleri samt kollade igenom antikvariatet. Älskar böcker och där inne kan man hitta lite vad som helst.

Kommentera

Publiceras ej