Förändringar

1kommentarer

Senaste veckan har det varit massa förändringar i mitt liv här i London. Jag går alltid efter min magkänsla, men när jag tog servitris jobbet på garfunkel gick jag emot min magkänsla totalt, mycket för jag var så himla stressad över att hitta ett jobb. Jag trivdes inte alls, chefen var en skit, jag jobbade 12 timmars pass, inte en ledig dag på två veckor. Jag kom till London för att ha kul, och såklart för att ha kul måste man jobba men jag vill ändå inte må dåligt så fort jag går till jobbet. Så i torsdags sa jag upp mig, jag orkade inte längre. Men jag följde min magkänsla och mådde genast mycket bättre, resten får lösa sig! Samma dag som jag sa upp mig fick jag en intervju för ett drömjobb, i en high fashion butik i House of frasier på oxford street och idag fick jag jobbet! Jag tror mer än någonsin på att man ska leva efter sin magkänsla, jag själv mår så mycket bättre när jag lever så och jag tror att alla skulle göra det!

Jag är så himla glad just nu!!

  



Massa kramar!

Elin

1 kommentarer

Anna

06 Mar 2012 22:44

Åh grattis snäckan!!!!

Kommentera

Publiceras ej