Almost famous

1kommentarer

Idag hade jag ett möte på jobbet, vi gick igenom scheman och så fick vi "uniformer". Vi fick välja tre outfits i butiken och dem ska vi ha och jobba i, så otroligt lyxigt kändes det att bara kunna välja det jag ville ha, såklart får vi bara låna det men ändå, funderar på att köpa en av klännigarna, så himla fiin är den!

Nu ikväll har jag och Anna bestämt oss för en utgång, fick med oss Emilia också även fast hon jobbar imorgon.


Som en äkta värmlänning skulle säga så ska vi gå ut och bli riktigt "klappkanon" (Anna lärde mig det ordet igår och jag verkligen älskade det, så himla roligt ord)

Trevlig torsdag!

Kram
Elin

1 kommentarer

Systeryster!

01 Apr 2012 21:47

Fick du välja kläder från HELA butiken? :O Wow! Det kallar jag lyx! Är det en lyxig affär? Får du välja bland de allra snyggaste kläderna?! :P Härliga arbetskläder alltså! Tre outfits, från butiken!!!

Kommentera

Publiceras ej