lite sommar

0kommentarer


Ligger ute på altanen i en solstol och försöker ta in så mycket sol jag kan! Man vet aldrig när det börjar regna igen, och när det gör det kan jag leva en stund på denna sol jag njuter av idag!

Pratade nyss med Anna i telefonen, skulle egentligen åkt till henne idag, men känner att jag hinner inte. Ska börja packa allt jag ska ha med mig när jag flyttar på fredag! Angelica är så underbar så hon låter mig på hos henne, kommer bli trångt men det är bara tills jag hittar en egen lägenhet inne i stan. Men ska bli kul att bo med henne! Efter London har jag blivit extremt dålig på att vara själv, måste ha folk runt mig hela tiden, så det ska bli skönt att bli roomie igen!
Nu ska jag njuta lite till av solens värme och sen sätta fart med packandet!

/Elin

Kommentera

Publiceras ej