It get´s better

0kommentarer


Idag har jag haft en tung dag. Har saknat allt och alla som går att sakna och det är den värsta känslan jag vet... Har varit stressad över jobb, pengar och att jag inte har ett eget ställe att bo på. Har stressat över att börja plugga, att inte veta vad jag vill göra, att jag vill ut och resa igen men det går inte utan pengar och då kommer stressen över jobb igen och samtidigt stressen över att det vore kanske bäst att stanna här hemma ett tag och ordna upp ett liv.. Men vill jag ha det livet? Stressen över att inte veta tar kål på mig..
Och saknaden över en speciell sak tog övertaget idag och det slukade all min energi, så idag var en dålig dag och därmed har jag inte gjort ett dugg. Men när man mist anar det, händer det!

Jag börjar inse att jag har ett väldigt bra liv trots allt och jag har fått uppleva sånt som jag önskar alla skulle få. Och precis en sån sak hände nu ikväll! Det jag mest behövde och som jag minst anade hände och just nu är jag lycklig igen! Och nu vet jag precis det jag vill veta så nu kan jag släppa en oro och bara vara lycklig över just den saken! Saknaden finns kvar men det käs bättre! Livet är ganska underbart egentligen, när det är som mörkast kan det bara bli bättre och idag var en sån dag!

Anna har böjat trixa med designen här på bloggen och det gjorde mig insperead att börja blogga igen! Känns som mitt första inlägg på ett tag blev ganska ärligt men so be it! Skönt att skriva av mig och det känns som det kommer bli mycket av det under en tid nu. Är ändå inte så måga som läser här så vad gör det ;)

/ Elin

Kommentera

Publiceras ej