καταπληκτικό !!

2kommentarer

Brrr vad jag fryser!! Kom tillbaka till London sent igår kväll från ett härligt Cypern där vi har haft över 30 grader varmt! Och vad möts vi av idag.. Ett regnigt och kallt London!

Resan har varit helt fantasktisk! Det enda vi har gjort i stortsett är att sova och sola, precis vad vi behövde! Men på kvällarna vaknade vi upp litegrann och umgicks då med lite vänner vi lärde känna på hotellet, dem bor i limassol så dem visa oss lite barer och bara umgicks, vi kollade på melodifestivalen, jag slog vad med en av killarna att Sverige kommer komma före Cypern och ja inte var det jag som fick ta ett nattbad!  

Underbart har vi haft det och jag skulle gärna vilja vara tillbaka där snart igen! Men ska bli hur skönt som helst att åka tillbaka till Sverige imorgon! Can´t wait!

Tjejer, som vi ska fira!

See ya in Sweden!

 Kraam

2 kommentarer

mor

03 Jun 2012 21:47

Välkommen hem!!!!

Systeryster!

03 Jun 2012 22:50

Jag antar att du åker hem till pappa imorgon? :)



Nästa gång du åker till Cypern får du ta mig med! :D

Vad betyder rubriken?

Kommentera

Publiceras ej