Ut på nya äventyr

0kommentarer

Godmorgon!
Sitter här i soffan, nyvaken med en kopp te. Gick inte och la mig förrän halv fyra inatt, så går det om man inte börjar packa förrän halv ett på natten dagen före man åker! Tidsoptimist!?
 
Gårdagen med Wille blev jättebra! Har massa bilder som jag vill lägga upp men hinner tyvärr inte det! Får bli ett snabbt inlägg och det blir nog mitt sista på en vecka...
Halv två idag sätter sig jag och Angelica oss på ett tåg till Göteborg, där ska vi träffa Angelicas syster som bor där och sen sova över hos min bror en natt för att sen imorgon dra oss vidare till flygplatsen för att åka till BUDAPEST!
Ska bli så fruktansvärt underbart att vara ute och resa igen, att se nåt nytt! Även om det bara är fem dagar så gör det mycket!
I Budapest ska vi möta upp tre vänner från Danmark, det är nästan exakt ett år sen vi senast såg dem så ska bli riktigt kul!
 
Grymt väder ska det vara hela veckan också så blandat med stadslivet och turistandet i Budapest blir det strandhäng och varmakällor + lite vin på det så är det lika med en fantastiks resa!!
 










Budapest, Danskar, Resa, Sol, Vänner,

Kommentera

Publiceras ej