Uppdatering

0kommentarer

 
Linn och Wilmer har precis varit här hela eftermiddagen. Vi har ätit och haft det supertrevligt. Testade äpple med jordnötssmör till efterrätt. Det var ganska gott men lite för nyttigt så vi åt lite glass också ;P
Vi talade bland annat om att det vart dåligt med uppdateringar här i bloggen. Elin är ju på resande fot för tillfället så det kan man förstå att det inte kommer uppdateringar men jag? Från min sida har det ekat tomt på grund av tidsbrist. Jag har jobbat mycket den här veckan så efter jobbet har jag varit helt slut och haft en del att fixa.
Igår var jag hos Mor och Far efter jobbet. Handlade på vägen hem så vi skulle ha något att äta idag. På vägen ut betalade jag för mina varor och gick. Var på väg ut genom dörren när jag kom på, "Ja just det! Varorna kanske jag ska ha med mej!" Jag var så trött att jag bara gick ifrån haha.
Nu blir det i alla fall "vila" i några dagar. Ska till Stockholm även den här helgen men denna gången ska jag häsla på Elina! Det ska bli så kul! Vi får se vad som hittas på men lite shopping ska vi nog hinna med. Tänkte betala räkningar ikväll så jag har det gjort innan någon galen shopping.
 
Trevlig Helg!
 










Kommentera

Publiceras ej