Min måndag

0kommentarer

Har spenderat ganska mycket tid hos mamma den senaste tiden, min lillebror ringer ganska ofta och ber mig komma och jag kan aldrig säga nej till honom och såklart vill jag träffa honom med!
 
Jag har verkligen fastnat framför OS, tvn står på hela dagarna.. Dels för jag älskar och saknar London så grymt mycket och för att jag tycker det är väldigt roligt med sport förstås! Vet inte om det var det som inspererade lilleman för det enda vi gjorde idag mellan os tittandet förstås, var att hoppa studsmatta, spela badminton och spela lite fotboll. En mysig dag med William helt enkelt!
Dålig förlorare? Han blir lika sur varje gång jag vinner över honom, dels för jag gör det varje gång! ;) Har man som jag växt upp med två killar som skulle vinna över en på allt då blir man väldigt tävlingsinriktad, kanske lite för mycket! ;)










Kommentera

Publiceras ej