live your dreams

0kommentarer

Idag har jag verkligen haft en OS dag, sett i stort sett allt som har sänts idag. Fick tvinga mig ut i några timmar så jag inte satt framför tvn hela dagen, men blir som klistrad framför tvn när det är stora sport evenemang! Satt uppe halva natten igår för att se invigningen trots extrem trötthet, det enda jag ville se i stort sett var när Sverige vandrade in och tror ni inte att jag somna till i tio minuter och det enda jag missade på hela kvällen var ju såklart när Sverige gick in!! Men så kan det gå när man har så lätt att somna som jag har!
 
Inatt ska jag inte sitta uppe framför tvn ialla fall, ska snart kila iväg på en förfest med några killkompisar, angelica kommer dit också så fort hon kommer hem från Falkenberg där hon varit hela veckan så har haft lägenheten för mig själv vilket har varit väldigt skönt men samtidigt tråkigt utan min Angelica! Men snart är hon hemma! :)
 
Nu ska jag fixa mig det sista sen ska jag dra till killarna, ha en roligt lördag!
 
 










Kommentera

Publiceras ej